Blogda Ara

24 Ocak 2021 Pazar

Mara Kozmetik Mıknatıslı Kirpik Ürün Yorumu

Herkese selam,

Bildiğiniz üzere uzun bir süredir buralarda yani bloğumda yoktum ancak burada olmadığım süre boyunca her ay mail ile bana gelen ziyaretçi istatistiklerinde eski yazılarımın bile oldukça fazla okunduğunu gördüm. Bu da bloğumda yazma isteğimi tekrar kamçıladı ve buraya geri döndüm. 2019’dan 2020 yılına girerken bloğumda daha aktif olmayı dilemiştim. Fakat 2020’de tek bir blog yazısı bile girmemişim. Zaten 2020 herkes için çok zor bir yıl oldu. 2021 için güzelliklerin bizi bulmasını dileyerek yazıma başlayalım. 

Beni instagramdan takip edenler bilir pratik, işe yarayan ve beni yormayan şeyleri çok severim. Böyle bir şey bulmuşken sizinle paylaşmayı da. 

Mara kozmetik mıknatıslı kirpikleri son bir kaç aydır keşfettiğim en iyi şey olabilir. Çoğu kez başarısızlıkla sonuçlanan yapıştırmalı takma kirpik girişimlerimden sonra hepsi çöpe gittiği için benim gibi yapıştırıcılı kirpik kullanamayan birinin kısa ve seyrek kirpiklerinin derdine çare olmuştur. 

Mara Kozmetik Mıknatıslı Kirpik


Bende bulunan çok yoğun modeli. Mıknatıslı olduğu için çok kolay takılıyor. Minicik mıknatısları hiç rahatsız etmiyor, ağırlık yapmıyor. Diğer muhteşem özelliği de sayısız kez kullanılabilmesi. Narin ve temiz kullanırsanız, kutusunda da saklarsanız çok uzun süre gidiyor. Bende ki sadece kirpik kenarlarına takılan maksimum yoğun modeli ama bütün kirpik olan modeli de var. Yoğunluğu da tercihinize kalmış. Ben makyaj yaptığım zamanlarda bir kat rimel sürdükten sonra üzerine takıyorum. Gerçekten aşırı memnunum. 

Kirpik yapan instagram efektleri out Mara mıknatıslı kirpik in👍



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.