Blogda Ara

30 Ocak 2021 Cumartesi

Newessentials Ultra Nem Terapili Yıkama Köpüğü ve Gündüz Yoğun Bakım Kremi Ürün Yorumları

Selamlar,

Newessentials’ın ultra nem terapili yüz yıkama köpüğü ve nemlendiricili gündüz bakım kremi hakkında merakınızı giderecek bir yazı hazırladım. Öncelikle iki ürün de tüm cilt tipleri için uygun (hassas ciltler de dahil), dermatolojik olarak test edilmiş, paraben, alkol ve renklendirici içermiyor ayrıca diğer bir artısı ürünleri göz çevremizde de kullanabiliyoruz.

⭐️Ultra nem terapili yıkama köpüğü (solda): Yapısında cildi canlandıran E vitamini ile cildi ferahlatma ve yoğun nem sağlama görevi gören allantoin molekülü var. Biraz çalkalayınca hemen köpürüyor ve temizlik hissi uyandıran hoş bir kokusu var. Ürün hakkında ambalajında makyajı da temizlediği yazıyor ama ben genellikle makyajımı sildikten sonra cildimi ve gözeneklerimi temizlemek için kullanıyorum. Normal temizleme köpükleri ve jellerinden farklı olarak en sevdiğim özelliği; cildimi güzelce nemlendirip yumuşacık yapması oldu. Yıkadıktan sonra ciltte uzun bir süre ferahlık hissi kalıyor. Hassas bir cilde sahip olduğum için kışın soğuklarda daha da hassaslaşan cildim, kullandıktan bir süre sonra gözle görülür bir şekilde yatıştı ve hassasiyetim azaldı.

⭐️Gündüz yoğun bakım kremi (sağda): Yapısında ki hyalüronik asit ve bitki kök hücresi ile yaşlanma etkilerine karşı ve kırışıklık önleyici, nemlendirici etkisi olan bir krem. Cildi güzelce nemlendiriyor ve ölü hücreleri canlandırıyor. Biliyoruz ki kırışıklık kremlerini ayrıca kırışıklık önleyici olarak yaşlanma belirtileriyle karşılaşmadan önce yani cilt hücreleri gençken kullanırsak cildimizin ömrünü uzatmış oluruz. Spf 30 içeriyor ve harika kokuyor. Yüz, göz çevresi ve boyunda kullanabiliyoruz. Ben yıkama köpüğüyle cildimi güzelce temizledikten sonra nemlendirmek için kullanıyorum. Ürünlere www.kozmodunya.com ayrıca Trendyol, Hepsiburada ve n11 üzerinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.