Blogda Ara

30 Ocak 2021 Cumartesi

Tresan Sarımsaklı Şampuan ve Saç Toniği Ürün Yorumları

Size daha önce kullandığım ve sevdiğim bir ikiliden bahsetmeye geldim. Tresan’ın bu sarımsaklı onarıcı bakım şampuanını çok severek kullandım ve bittikçe aldım.

Uzun süreli kullanımda saç dökülmesini önlemede etkili ve yeni saç çıkartmaya yardımcı. Öncelikle merak edildiği için hemen belirtmem gerekiyor sarımsak kokusu yok. İçeriğinde panthenol, sarımsak, ısırgan otu, biberiye, papatya ve çam gibi bitkiler var. Paraben ve gluten içermiyor. Etrafımda kız erkek fark etmeden dökülme sorunu yaşayan herkese öneriyorum. Saç toniği ise saçı yumuşacık yapıyor ve çok kolay taranma sağlıyor. Sürekli elimin altında tutuyorum. Hoş bir kokusu da var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.