Blogda Ara

30 Ocak 2021 Cumartesi

MYA Gül Suyu Ürün Yorumu

Güller beni her zaman çok mutlu etmiştir. Gül almak, gül kokusu duymak ve tabi ki gül suyu kullanmak. Yıllardır tonik olarak cilt bakım rutinimin içine gül suyunu dahil eden biri olarak çok fazla markanın gül suyunu denedim. Bu kez deneme sırası MYA gül suyundaydı. Denemem için bana ürünlerinden hediye ettiler. Buradan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum.

MYA’nın şöyle farklarını gördüm:

🌹Gül yapraklarının su ile kaynatılıp damıtılmasıyla yağı alınmadan üretiliyor. Bu yüzden kıvam olarak diğer gül sularından daha yoğun. 
🌹Kokusu da diğer gül sularına göre daha baskın. İçinde esans olmadığı için uçucu değil, kokusu daha uzun süre ciltte duyuluyor. 
🌹Ciltte bıraktığı nemi ve yumuşaklığı çok sevdim. Diğer gül sularına göre nem daha fazla hissediliyor.

Not: Ben gül suyunu buz dolabında saklayıp makyajımı temizledikten sonra tonik olarak pamukla uyguluyorum. Sıcaklardan bunaldığınızda soğuk bir şekilde uygulayıp ferahlamak bile inanılmaz iyi geliyor. Gül suyu ihtiyacınız varsa değerlendirebilirsiniz. Almak isterseniz sayfa ile iletişime geçebilirsiniz. Trendyol üzerinden satışları var, aklınızda bulunsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.