Blogda Ara

24 Ocak 2021 Pazar

Herbalife Skin Parlaklık Veren Günlük Nemlendirici Cilt Kremi ve Göz Kremi

Merhabalar,

Size sevdiğim bir ikili hakkında bahsetmeye geldim. Bu ikiliyle bir süredir aram çok iyi. Ben hep cildimin makyajsızken bile pürüzsüz ve aydınlık görünmesini isterdim. Bu süper ikili resmen bunun için imdadıma yetişti. 

Herbalife Skin Parlaklık Veren Günlük Nemlendirici

Spf 30 içeren nemlendirici (sağda) hakkında 7 günde ciltte parlaklık ve pürüzsüzlük artışının olacağı vaat ediliyordu. Açıkçası pek inanmamıştım ama kullanmaya başladığım ilk günlerde bile etkisi gözle görülür şekilde belli oldu. 


Ciltteki parlaklık artışını hemen görmeye başlıyorsunuz. Ama benim için en güzel sonuç; akne sonrası yüzümün belirli bölgelerinde kalmış pembe lekelerin çoğunun rengini açması ve cilt tonumu iyileştirmesi oldu.

Ağırlık yapmadı, yağlandırmadı. Makyaj altı kullanımına da uygun. Bir de çizgi ve kırışıklıklar üzerinde de etkiliymiş. (Fakat bu kısım kırışıklık sorunu henüz yaşamadığımdan benim deneyimim dışı.) 

Herbalife Skin Parlaklık Nemlendirici Göz Kremi

Salatalık özlü sıkılaştırıcı göz jeli ise (solda) göz çevresinin sıkılaşmasana, göz altı morluk ve torba görüntüsünü yok etmeye yardımcı oluyor. Kullanmaya başladığımdan beri sabahları daha sakin ve aydınlık göz altıyla uyandım. Şişkinliği azalttı, gözaltlarında şişkinlik problemi yaşıyorsanız mutlaka değerlendirin derim. 



Ürünlerin yapıları da bu şekilde. Biri krem, diğeri ise jel formda.

Herbal’ın kremlerinin bu kadar iyi olduğunu hiç bilmezdim. Mucize gibi olan Skin serisinin cilt bakım ürünlerini merak ediyorsanız denemek için bir şans verebilirsiniz. Fiyatları da oldukça ulaşılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.