Blogda Ara

25 Ocak 2021 Pazartesi

Estee Lauder Double Wear Föndeten Ürün Yorumu

Herkese merhaba,

Hayatımın en doğru kararlarından biridir; Estee Lauder Double Wear Fondöten'e geçmek. Artık başka hiçbir fondöteni merak etmiyorum. Estee Lauder Double Wear Fondöten'in benim için birçok artısı var. Sırayla bahsedeceğim.




Satın aldığım en yüksek fiyatlı fondöten olsa da parasını sonuna kadar hak etmiş ve hiçbir zaman beni yarı yolda bırakmamıştır. Gözeneklere ve çizgilere dolmuyor ve gün içinde oksitlenip bozulma yapmıyor. 


30 ml ve Spf 10 bulunuyor. Yağlı, karma ve kuru bütün ciltler için ideal olduğunu düşünüyorum. Kuru ciltliyseniz çok iyi bir nemlendirmeyle güzel sonuçlar elde edebilirsiniz. 


Formülü yağsız. Sivilce yapmaması bu fondöteni almak için benim en büyük sebeplerimden biriydi. Cilt dostu, ağırlık yapmıyor ve cilt gün boyu nefes almaya devam ediyor. 



Fondöten alırken en önemli konu fondötenden beklentidir. Ben çok iyi kapatsın, sivilce izlerim ve renk eşitsizliklerim için tam kapatıcılık sağlasın isterim. Bu yüzden günlük kullanım için bu fondöteni ağır bulanlar olacaktır. Eğer uygularken az miktarda ürün alıp uygulanırsa günlükte kullanılır. Doğal görüntüsüyle birlikte kapatıcılığı da iyi. Az ürünle bile iyi kapatıyor. Hem günlük hem özel gün için ideal.



Ben ürünü önce elime döküp sonra ellerimle yüzüme uyguluyorum. Makyaj fırçası ya da süngerle de uygulanabilir. Yüzünüze uygulama işlemini yaparken biraz hızlı olmalısınız çünkü hemen donup sabitleniyor cildinize. Mat bitişli ama doğal bir matlık. 


Suya dayanıklı olduğu için yazın da çok rahat kullanıyorum. Alnımda damla damla ter olsa bile fondötene asla hiçbir şey olmuyor. Akmıyor, parlama yapmıyor ve saatler sonra bile hala yüzünüzde aynı şekilde duruyor.


Kıyafete; kazağa ya da tişörte bulaşma yapmıyor. Beyaz kıyafet dostu.😂


Fotoğraf çekimlerinde flashlar karşısında parlama yapmıyor, lekeleri ön plana çıkarmaz ve sizi hayalet gibi göstermez. Aksine kusursuz gösteriyor.


Bunu kullanırken ekstra bir göz altı kapatıcısına ihtiyacınız kalmıyor. Concealer olarak da kullanabilirsiniz. Daha ne olsun?



Gelelim Estee Lauder Double Wear Fondötenin eksilerine; 


Ürünün şişesi çok kullanışsız çünkü sıkma pompası bulunmuyor. O ekstra satın alınıyor yani ücretli.


Fondöteni fazla kaçırırsanız cakey görüntüye çok müsait. Elinizin ayarını kaçırmamalısınız. 


Şu an indirimsiz fiyatı 300 küsürlerde. İndirim zamanları Trendyol'da  230'a kadar düşüyor ve ben hep indirimleri bekleyip o zaman satın alıyorum indirimli fiyatı bile uygun değil fakat performansını düşünürsek ve az miktarda kullanılacağı için az ürünle bile etkili sonuç elde edildiğinden bu fiyatın değeceğini düşünüyorum. Kusursuz gösteren ve kalıcı bir fondöten arayışındaysanız bunu çok seversiniz.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.