Blogda Ara

25 Ocak 2021 Pazartesi

Selamlar,

Bu blog yazımda son dönemde kullandığım Kerastase'in iki şampuanından bahsedeceğim; Specıfıque Bain Prevention ve Densifique Bain Densite. Biri saç dökülmesini önleyen diğeri ise saçı yoğunlaştıran bir şampuan. 

Kerastase Specifique Bain Prevention Şampuan ve Kerastase Densifique Bain Densite Şampuan

Kerastase Specifique Bain Prevention, etrafımda saç dökülmesi sorunu yaşayan kim varsa tavsiye ettiğim ve etkisini çabucak gördüğüm şampuanım. Kendisi ile ilk defa 2020 yazında tanışıp kullanmaya başladım. Kullanmak zorunda olduğum ilaçlardan dolayı saçlarım tutam tutam dökülmeye başlamıştı ve bu durum beni hem çok üzüyor hem de bütün modumu düşürüyordu. Sonra araştırıp Specıfıque Bain Prevention'ı buldum ve tam 5 kutu bitirdim. Saçlarımdaki dökülmeler tamamen durdu. Ayrıca bu şampuan her türlü nedenden kaynaklı saç dökülmelerinde başarılı. Hamilelik sonrası dökülen saçların toparlanmasında da çok etkili olduğunu söylüyorlar. Kokusu fazla kalıcı değil ve belirgin bir kokusu yok.

Kerastase Specifique Bain Prevention Şampuan

Kerastase Densifique Bain Densite, saç dökülmemi durdurduktan sonra başka bir şampuana geçme ihtiyacı hissettim. Dökülme sonrası gürlüğünü ve yoğunluğunu kaybetmiş saçlarıma yeniden yoğunluk kazandıracak bir şampuan arayışına girdim bu kez tercihim Densifique Bain Densite oldu ve ona başladım. Dökülme sonrası yaşadığım o mutsuzluk yerini yeni yeni çıkan bebek saçlarımı gördükçe mutluluğa bıraktı. Saçlarım yeniden yoğunlaştı ve ben saçlarıma dokundukça çok keyif alıyorum. Kokusu mükemmel ve günlerce saçımda kalıyor sanki saçıma parfüm sıkmışım gibi. Şu an 3. kutudayım, bir süre daha kullanmaya devam edeceğim. 

Kerastase Densifique Bain Densite Şampuan

Dezavantajlarına gelirsek boyutları 250 ml olduğu için şampuanlar çok kısa sürede bitiyor. Sık saç yıkayan biriyseniz bir ay bile olmadan şampuan bitiyor ve yeni kutu almak zorunda kalıyorsunuz.

Fiyatları da gerçekten normal market şampuanlarına göre kat kat pahalı ama şöyle de bir gerçek var ki birebir deneyip sonucu görmüş biri olarak isterse 500 tl olsun ben yine alırım. Trendyol'da özellikle indirim zamanları daha uygun fiyatlara geliyor, aklınızda bulunsun.

Kerastase’i saç bakım konusunda tek geçiriyorum. Ürünleri hem çok başarılı hem çok kaliteli hem de insana güven veriyor. Saç dökülmesi sorunu yaşadığınız bir dönem olursa hem dökülmeyi durdurmak hem de dökülme sonrası saçlarınızı tekrar yoğunlaştırmak isterseniz bu iki şampuana mutlaka şans verin, etkilerini hemen görmeye başlıyorsunuz ve çok başarılılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.