Blogda Ara

13 Kasım 2017 Pazartesi

My Winter Wish List- Kışlık İstek Listem

Herkesin zaman zaman hayallerini süsleyen, çok istediği bazı şeyler var. Bugün sizlere benimkilerden bahsedeceğim. Belki Burcu'ya hediye almak isteyen güzel kalpli arkadaşlarım vardır. Onlara fikir olsun diye paylaşıyorum. Bu aşağıdakiler kışlık wish list'im. En kısa sürede sahip olmak dileği ile.



1.Pembe Kaşe Kaban

Pembe en sevdiğim renktir. Şu yaşıma kadar hala pembe kaşe kabanımın olmamasına diyecek söz bulamıyorum...Geçen seneden beri arıyorum. İstediğim modelde ve tonda bulamadım. Aşağıdakinden gören ve duyan bana haber versin.





2.Peluş Mont ALINDI✅

Peluş montlar kışın dolabımızın anahtar parçaları. Gündüz spor parçalarla, gece de elbiselerin üzerinde çok şık duruyor. Pufidik oluşları da çok minnoş.
3. Canon 50mm Lens
Bu lensi dslr fotoğraf makinamı aldığımdan beri istiyorum. Arka planı blurlarştırma da en efsanesi.




4.Pandora Disney Charm
Nihayet, çok beklediğimiz Pandora'nın Disney koleksiyonu artık ülkemizde. Sırf bunun için artık Amerika'ya gitmeye gerek kalmadı. Acil charm almam gereken bir konu var.




5.Hunter

Kırmızı Hunter sonbahara ve kışa çok yakışıyor. Etek ile birlikte kullanıldığında elegan ve şık görünümlere imza atıyorsunuz. Kırmızı ekose etekle harika olacağını düşünüyorum.



6.Pon pon Kazak
Bu sonbaharda ne kadar çok gördük değil mi? Ama ben hala bir tane edinemedim. Zara'dakini ne çabuk tükettiniz.



7.Naked Palet

Efsane palet kendisi. Makyajla haşır neşir olan herkesin rüyasını süslüyor. Tabi benimde.



8.Çorap Çizme
Yine bu sezon fazlaca gördüklerimizden.Eteğin altında harika duruyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.