Blogda Ara

9 Kasım 2017 Perşembe

Tangle Teezer Tarak Ürün İncelemesi


Selamlar,
Bu postumuzun konusu Londra orijinli, saç taramayı işkenceden keyifli bir hale dönüştüren ünlü saç fırçası Tangle Teezer... 

Onunla tanıştığımdan beri artık saç taramayı seviyorum. Bir tarak nasıl bir mucize yaratabilir ki? Sakın demeyin. Çünkü bu tarak mucizenin ta kendisi. Hayır yani altı üstü bir tarak en fazla ne kadar iyi olabilir ki derseniz size hemen şöyle bir anımı anlatayım; bir alışveriş merkezinin tuvaletinde bununla saçımı tararken aynadan beni izleyen bir kadın ''O tarak fön mü çekiyor?'' diye sormuştu.😂O kadar kusursuz yapıyor yani düşünün. 

Benim saçlarım eskiden çok kıvırcıktı. Brezilya fönü yaptırdıktan sonra sürekli fön düzleştirici derken saçlarım artık dalgalı düz arasında garip bir şey oldu ama asla tam düz değil ya da tam dalgalı değil. Düzleştirici yaptığım zamanlar, bir süre sonra hemen dalgalanıyor. Özellikle sıcak ve nemli bir ortamdaysam ya da terlediysem bu süreç çok daha kısalıyor ve saçım çok çabuk kıvrılıyor. İşte bu noktada bu tarak hemen imdadıma yetişiyor ve o kıvrılan yerleri öyle güzel düzeltiyor ki sanki yeni fön çektirmişim gibi saçımı düzeltiyor ve üstüne birde hacim kazandırıyor. Asla kabarmıyor ve elektriklenmiyor.




Alıp almama konusunda uzun bir süre düşündüm. Ama sürekli aklımdaydı. Gidip gidip bakıp yerine geri bırakıyordum. Tarak ya altı üstü sonuçta nasıl mükemmel bir performansı olabilir ki diye düşündüm durdum. Almaya karar verdikten sonra fark ettim ki asla abartılmış bir ürün değilmiş. Tarağın alt kısmı plastik ama gerçekten normal taraklara göre çok başarılı. Saçlarımı elektriklendirmeden tarayan tek tarak unvanını aldı kendisi. Daha ilk kullanımda etkisini hemen fark ettim. Saçımı kuruyken asla tarayamazdım hemen elektriklenip kabarırdı. Tarağı saçım kuruyken kullandığım halde saçlarımda hiç elektriklenme yapmadı. Duştayken ıslak saçlarıma uygulamadım. O yüzden onun sonuçlarını sizinle paylaşamayacağım. Ama denediğim ilk fırsatta sizinle paylaşırım. Bir tarağa o kadar para verilir mi diye kesinlikle almayı ertelemeyin. Gerçekten kendisi verdiğiniz fiyatı sonuna kadar hak eden bir tarak. Aldıktan sonra kanka oluyorsunuz. Her yere sizle geliyor. Çantaya atıp istediğiniz her yere götürüp gerektiğinde kullanabileceğiniz bir boyutta. Dişleri çok yumuşak olduğundan çantanızın içinde kapağı ile taşımanızı tavsiye ederim ki dişleri zarar görüp bozulmasın.


Uygulaması çok pratik. Ergonomik tasarımı ile tutuşu da oldukça rahat. Dişleri pürüzsüz ve yumuşak, saçı güzel kavrıyor.  Normal tarakla tararken çok canım yanardı bu acıtmıyor ve saçı dolaştırmıyor. Saçlarıma haftada 3-4 kere fön ya da düzleştirici ile ısı vermeme rağmen artık eskiye oranla hiç kırık oluşmuyor. Saçlarım çok az dökülüyor. Tarakta biriken saçları da sıcak su yardımı ile temizliyorum.

Üzerindeki desene karar vermek  zor olsa da ben Sephora’dan özel serili üzerinde flamingolar olan modelini aldım. Tabi ki pembe renkli olması tercih sebebim olmuştu. Onun dışında birbirinden farklı ve şirin başka modelleri de var. Özel seriden olduğu için fiyatı diğerlerine göre biraz pahalıydı. Sephora black kartımda 10 TL'lik bir indirim olduğu için 50küsürlü bir fiyata almıştım. 

İnternet sitelerinden yapılan alışverişlerde size gelen ürün orijinal ürün olmayabiliyor. Piyasada çok sahtesi var. Gittigidiyor ve Ebay'de çok ucuz fiyatta satılıyor. Bilin ki onlar sahte. Tarağı yurt dışı fiyatı da pahalı zaten. Sağlıklı sonuçlar almanız için ürünün orijinalini tercih etmenizi öneriyorum. Ben her ihtimale karşı online olarak almamanızı tavsiye ederim. Orijinali Sephora, Bilstore, Boyner ve Beymenlerde 'satılıyor. 

Tarağımı denemek için bir kaç kere kullanan yakınlarımda sonuçtan çok memnun kaldılar. İçlerinde sayemde alanlar oldu. Saçlarınızda dolaşma  sorunu yoksa bile sırf saçı tararken hiç kırmadığı ve elektriklendirmediği için bu ürüne şans verilir. Bu soruları yaşayan kızlara şiddetle tavsiyemdir.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Siz bu taraktan kullandınız mı? Deneyimlerinizi memnun kalıp kalmadığınızı yorum kısmında bana bildirirseniz çok mutlu olurum.
Hoşçakalın...

Edit: 3 senedir benimle ve tek bir kılı kopmadı. Parasını sonuna kadar hakediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.