Blogda Ara

5 Kasım 2017 Pazar

26. Doğum Günü Partimin Detayları



Herkese selam!
Bildiğiniz gibi geçen ay doğum günümü konseptli bir parti ile kutladım. Belki partim, birilerine fikir verebilir, bir şeyler için ilham olabilir diye detayları buraya yazmaya karar verdim.

26 yaş... 18'imdeyken 26 yaş için ne düşünüyorsun deseler ''Ooo ne kadarda kocaman bir yaş'' derdim. Şimdi diyor muyum? Aslında hayır. 20'li yaşın ortasını geçip, 30'a biraz daha yaklaştım ama sayılarla hiç bir zaman aram olmadı. Ben bulunduğum yaşta değil hissettiğim yaştayım. 

Uzun zamandır beni gerek burada gerek instagramda paylaştıklarım ile tanıyorsunuz. İçimde hiç büyümeyen bir çocuğun olduğununda farkındasınızdır. Aslında o beni canlı ve enerjik tutuyor. Bu mecralarda (bloğum ve instagramım) aman el alem ne der demeden minnoş zaaflarımı rahatça paylaşabilmeyi çok seviyorum.

Yıllardır konseptli herhangi bir organizasyon ile özel olarak doğum günü kutlamayan ben (en son böyle detaylı bir şekilde ilkokuldayken sınıfta kutlamıştım.😁) şimdiki çocukların doğum günlerine o kadar özeniyordum ki ki  tabi ki kendi çocuğumun olmasını bekleyemeyecektim.🙈 Geçen senelerden çok farklı bir şekilde ve farklı bir konseptle bu yıl doğum günümü aile arasında ve aile dostlarımızla birlikte kutladım.


Herkes beni o kadar iyi tanıyor ki sen koca kızsın ne partisi ne konfetisi diyen kimse çıkmadı. Çünkü etrafımda beni tanıyan, isteklerimi önemseyen, hep olumlu düşünen güzel insanlar var. En başta da ailem... Hayal ettiğimin aynısını gerçeğe yansıtmamda yani bu görüntünün ortaya çıkmasında bir çok kişinin emeği ve desteği var.Tüm detaylardan önce aileme teşekkürler ile başlamak istiyorum.

Gerek süslemelerde, gerek ikramlıkların ayarlanmasında başta canım anneme yardımlarından ötürü çok teşekkür ederim. Sizin hiç görmediğiniz bir masam daha vardı. Yani aslında 2 masa hazırladık. Onda da klasikleşen ikramlıklar; börek, makarna salatası, başka bir çeşit kanepe, limonlu havuç dilimleri ve meyve şişleri vardı.🙈



Pastamı dikkatli bir şekilde sağ salim eve getiren canım babama, Ankara'da bulamadığım süsleri İstanbul'dan bulup getiren canım halama çok teşekkür ederim...

Detaylarla uğraşmaya bayılan biri olarak her detay ile birebir kendim ilgilendim. Not defterimde yapılacaklar sıram vardı.Sipariş ettiklerimin üzerini çize çize ilerledim. Planlı ve programlı olmak hiç bir detayı atlamamanızı ve unutmamanızı sağlıyor. İçime çok sinen doğum günü partimin detaylarını hadi şimdi okumaya başlayalım. Bütün süsleme detaylarının hepsini, nereden aldığımı yazının en sonunda tablo halinde belirttim. 

Disneyland benim çocukluk hayalimdi. Büyüyüp kocaman bir kız olunca gitmek kısmet oldu. Disney ruhuna aşık biri olarak parti konseptimi bir prenses ve onun şatosu olarak belirledim.🏰 Ana renklerim çok sevdiğim pembe ve golddu.





Genelden özele inerek başlayalım.Doğum günümü herhangi bir kafede veya bir parti evinde kutlamadım. Bildiğiniz hakiki ev salonu. :) Zaten hiç bir kafede hadi siz şöyle bir çekilinde ben bir şu duvarınızı süsleyeyim diyerek gönlüme göre süsleyemezdim. 

Masanın, arkadaki süsleri asabilmem için boş bir duvar önünde konumlanması gerekiyordu. O yüzden bu duvarın önüne denk gelen L koltuk takımımızı tam simetriğinde yani karşı tarafına taşıdık.


Üzeri yalnızca görsel olarak tatlış şeylerle dolu doğum günü masamın süslenmiş halinin genel görüntüsü bu şekildeydi. Sıkıcı ve klişe ikramlıkları değilde, farklı ikramlıkları tercih ettim. 🎂  Yardımcı diğer masamı da yukarıda anlattım zaten.



Krem rengi duvarımızı sıradan bi halden kurtarmak ve partiye uygun bir hale getirmek için doğum günü partimin 2 tema renginden biri olan gold renkten püskül süsler astım.  Tuttuğum harfe dikkat. 🙈





Folyo H A P P Y B I R T H D A Y balonları da rafya ipe geçirip üzerine astım. Size ekstra bir bilgi. Bu harf balonlar Türkiyede'de var ama tanesi 5 - 7.5 tl arasında satılıyor.Ben Aliexpress'ten Türk parasına çevrilmiş haliyle harflerin tamamını 15 liraya aldım. Eğer vaktiniz varsa mutlaka aliexpressten erken sipariş edin. Yaklaşık bir ayda elime ulaştı.65 tl nere 15 tl nere dimi yani ?


Orda bir disney tacı var....





Biliyorsunuz ki tül olan her şeyi çok seviyorum. Bu özel günde daha prenses olmak için tül etek giydim. Tül etek giydikten sonra bünye otomatik "prenseslik" moduna geçiyor zaten.





Partimin en sevdiğim detayı buydu. Masa örtüsü tercih etmedim. Masanın kenarlarına beyaz renkte masa tütüsü taktık. Ön kısmada tütünün altından led ışıklar geçirerek minik mandallarla tüllere tutturdum. Üzerinede pembe üzerine gold harflerle H A P P Y B I R T H D A Y yazılı flama astım.💡☁️💡☁️💡 




Yine partimin tema renginde ve mickey kafası şeklinde gold masa confettilerini masanın üzerine serpiştirdim.





 Ve doğum günü pastam...
Pastaren Butik Pasta bana o kadar güzel bir pasta yaptı ki doğum günümün en güzel detayı kuşkusuz disney şatosu pastamdı.🏰🎂Tadı herkesin damağında kaldı.👌🏻 Çileği çok sevdiğim için pastam çilekli ve bademliydi. 🍰🍓Hayalimdeki pastanın aynısını yapan canım Aslı tekrar ellerine sağlık. 💕 Aslı ile butik pastacılık üzerine bir röportaj yaptık. Yakında blogda olacak. Pasta yapmayı ya da yemeyi sevenlere şimdiden duyurayım.

O kadar güzeldi ki üfledikten sonra ilk bıçak darbesini atmaya kıyamadım. Fotoğrafta göstermelik tutuyorum o bıçağı, başkasına devrettim bu işi. 🙈

Pastam da o kadar ince detaylarımız vardı ki. Duvardaki eskitme dokusu, doğum saatim olan 12.30'u bile şatodaki saate işledi Aslı... 


Bir önceki yaşlarımdan daha gold ay daha parlak ol derken ben.



Minnie Mouse cupcakelerim Very Cupcake Ankara Tunalı şubesinden.


Kişiselleştirilmiş, özelleştirilmiş şeyleri her zaman çok sevdim. Çilekli sütlere taktığım pipetlere bu şekilde ''Drink me'' yazan etiketler yapıştırdım.Yazının sonuna jpeg olarak ekleyeceğim.


Kürdan detaylarım

Marshmallowlara giydirilmiş pembe etek fikrini pintereste gördüm ve bayılmıştım.

Kadehlerin içlerine dekor oluşturması için kalpli şekerler koydum.





Patlamış mısırlar bir partinin olmazsa olmazıdır. Ben de bayılırım.

 Mısırlarımı pembe puantiyeli kağıt bardaklara koydum.

Benim kanepelerim tabiki Mickey şeklinde olmalıydı. Mickey formundaki kurabiye kalıplarım sağ olsun, salamları bu şekilde kolayca kalıpla kesebildim.

Yine kendime göre özelleştirdiğim bir şeyler vardı; kürdanlarım... ''Happy Birthday Burcu'' ve ''Burcu is 26'' yazılı etiketleri kürdanlara takarak kanapelerin sunumunu bu şekilde yaptım.


Doğum günümde pembe tütü giyen ve disney tacı takan başka biri daha vardı. Pişti olduk.🙄😂 Parti masamın dekorunda çocukluğuma dair en güzel detay olan ve hala sakladığım, bütün özel günlerde (karne hediyesi doğum günü vb) annemlere aldırdığım barbielerimden birini kullandım. Bu da ben ilkokuldayken alınmış bir barbie, Sadece giyim tarzı parti konseptime uyması için değişti biraz.😬🙈 



        Disneyland anılarımız da tabi ki bizimle birlikte çerçeve içinde masadaki yerini aldı.

           Hayatımın karakteri, çok sevdiğim Minnie'siz bir doğum günü masası olur mu hiç ?

Pembe ve gold birbirine ne güzel yakışan iki renk.

Çünkü o flamayı takmasam kimse bilmeyecekti o gün benim doğum günüm olduğunu...😛

Prenses momijiyi de ait olduğu yere getirdik tabi...

Mickey konfetileri kendim hazırladım.

Bu fotoğraf için.. 

O gün yanımda olan aileme, aile dostlarımıza ve canım kankime çok teşekkür ederim. 


Canım dostum. Seni cümlelerle anlatamayacak kadar çok seviyorum.

Helyumlu balon olmadan doğum günü partisi olabilir miydi? 


Bende baya konsept ile uyumluydum.

Emoji balonlarım da partime renk katan diğer detaylardandı.

Sanırsın Birthday Girl değilde Miss World. Bir havalar, bir havalar...

Masam ve ben. Ortadaki ben. 😂





26 yaşına girmiş olmam içimdeki büyümeyen kız çocuğunun ortaya çıkmasına engel mi? Cevap:ASLA. Bir insan neyden mutlu oluyorsa onu yapmalı. İçinizden geldiği gibi yaşayın...

Yazımı sonuna kadar okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim...🎀🐭 Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim.



Bütün parti detaylarım ise bu şekilde:




Kombin detaylarım ise:


Tül etek: Trendyol

Bluz: Defacto
Babet: Deriden


EKLER:

Drink Me Pipet Etiketi




Konfetiler



Not:

Renkli A4 kağıtlarına çıktı alarak kesebilirsiniz.

Pipet etiketlerini pipete yapıştırırken bantları minik tutun ki ön taraftan görünmesin.

2 yorum:

  1. Canıııım, ne kadar güzel yazmışsın. Her detayla zevkle ilgilendim, senin gibi tatlışın doğum günü olduğunu bilerekten. Ellerine sağlık, gerçekten çok özenli ve çok güzel bir doğum günü tasarlamışsın. Çorbada tuzum bulunduysa ne mutlu. Nice yaşların olsun, o güzel gülümsemen hiç eksik olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım canımmm canımmmmm Aslı.Yorumun için çok teşekkür ederim. :) Sen olmasan bu görüntü o kadar eksik kalırdı ki. İyi ki varsın.

      Sil

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.