Blogda Ara

30 Ekim 2017 Pazartesi

Hamilton Everyday Face Spf 50+ Güneş Kremi İncelemesi

Hamilton Everyday Face Spf 50+ Güneş Kremi İncelemesi

Hamilton Everyday Face Spf 50+ Güneş Kremi İncelemesi

Sonbahardayız. Bu güneş kremi yazısı nerden çıktı diyebilirsiniz ama güneş kremi kullanmanın mevsimi yok. 


Dermatoloğumun tavsiyesiyle 8 aydır yüzüm için Hamilton Everyday Face Spf 50+ Güneş Kremi'ni kullanıyorum. Şu an için çok memnunum.  Fikir beyan edebilecek kadar uzun bir süre midir bu bilmiyorum ama şimdilik yorumlarımı paylaşayım, farklılıklar oldukça bu yazıyı güncellerim diye düşündüm. 


Cildim  hassas ve kılcal damarlarım belirgin. Yanak bölgemdeki kılcallar yüzeye çok yakınlar ve bunlar güneş görünce genişleyip yayılıyor. :( Ayrıca cildim karma ve sivilceye meyilli. Beyaz tenli olduğum içinde yaz kış yüksek korumalı güneş kremi kullanmak zorundaymışım. Daha önce günlük hayatımda güneş kremi kullanmayarak (Yalnızca havuz ve deniz öncesi sürerdim.) kendime ne kadar çok zarar vermişim. Güneş kremi kullanmayan ben bu kremle bu alışkanlığı kazandım. Öyle güzel koruyor ki tatilde yüzüm hiç bronzlaşmadı. Zaten biliyorsunuz beyaz tenliler bronzlaşamaz, bu kısmı yüzüm pancara dönmedi olarak düzeltiyorum. Cildimde hiç bir iritasyona veya sivilceye de neden olmadı.  

Hamilton Everyday Face Spf 50+ Güneş Kremi İncelemesi

Diğer gözlemlerime gelirsek;


75 gramlık bir ürün. Tüpte ve açma kapama mekanizması sorunsuz işliyor. (Bu tarz özellikleri çok önemsiyorum kapağı bozulup da çantama akan kremlerden çok sıkılmıştım.)
Güneşe çıkmadan 20 dakika önce kullanmamız gerektiği yine ürünün arkasında belirtilmiş.
İçeriğinde aloe vera ve e vitamini var. Bu özelliği cildi güneşten korumasının yanında nemlendirme de sağlıyor. 
Hafif renkli bir yapısı var ama kesinlikle renk veya kapatıcılık vermiyor.  
Rahatsız edici bir kokusu yok. 
Yapış yapış hissi yaratmıyor.
Kalıp gibi durmayan, ağırlık yapmayan hafif bir krem.Ciltte bembeyaz durmuyor.
Makyaj altında, fondöten veya bb kremden önce kullanılabilir. Fondöteni sürdükten sonra topaklanma sorunu ile karşılaşmadım. Çabuk emiliyor ama ben kremi sürdükten sonra 5 dakika bekleyip makyaja öyle başlıyorum. Baz veya krem sürdükten sonra böyle bir alışkanlığım var o 5 dakika geçecek. :) 
Ürünün kendi açıklamalarında mat bitişli olduğu yazıyor ama bence yarı mat bitişli. Tabi diğer güneş kremleri gibi aşırı bir parlama yapmıyor. Yazın kumsalda 40 derece güneşin altında terleyince matlık aramanın komik olduğunu düşünüyorum. Yazın tatil dışındaki günlük kullanımlarım da çok fazla parlama sorunu yaşamadım.
Sivilce sorunları hiç yaşamadım. Doktorum makyaj yapmadığında bile bu kremi kullandığımda akşamları mutlaka yüzünü yıka demişti. Kimyasal bir güneş kremi olduğu için bunu söyledi herhalde.Temizlemezsek gözenek tıkanmasına sebep olabilir.


Krem hakkında okuduğum yorumlarda bazı kullanıcılar bu kremin mevcut güneş lekeleri çıkardığını söylemişler. Ben henüz böyle bir şey fark etmedim. Belki ilerleyen zamanlarda böyle bir değişiklik yaşarsam sizinle paylaşırım.


Bittiğinde tekrar alacağım. Yüksek korumalı kaliteli bir güneş kremi arayanlar deneyebilirler.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.