Blogda Ara

28 Ekim 2017 Cumartesi

Cingöz Recai Film Değerlendirmesi



13 Ekim'de vizyona giren benimde geçen hafta izlemiş olduğum, Peyami Safa’nın eserinden uyarlanan, yapımcılığı Hayri Aslan’a, yönetmenliği Onur Ünlü’ye ait olan film. 📹

Ankara Cepa Avm'de bulunan Cinemaximum'da yirmi bir seansına girdim. 


Sinema sever bir izleyici olarak harcanan emeğe her zaman olan sonsuz saygımdan dolayı kırcı olmadan, spoiler asla vermeden (nasıl olacaksa artık kendimi tutacağım) naçizane kısa bir genel değerlendirme yapmak istiyorum.



Filmin konusu çok güzel. Ama tabi ki ondan bahsetmeyeceğim. 


Kadrosu zaten dikkatleri en başta çekiyor. Oyunculuk bir yandan çok iyiyken, bir yandan da karar veremediklerim vardı.

Film bana kalırsa kadrodaki başı çeken isimler için izlenecek nitelikteydi. Kenan İmirzalıoğlu gerçeği var ortada o ayrı. Filimde kılıktan kılığa girerek yine beğenimi kazandı.


Bir diğer efsane isim Haluk Bilginer... Filmdeki babacan tavırlarına, her zaman olduğu gibi bir kez daha oyunculuğuna hayran kaldım.


İzlerken Meryem Uzerli'nin bu filmde olup olmaması hakkında çok düşündüm. Dizilerdeki oyunculuğunu artık kabul ediyorum. Bu filmde sergilediği oyunculuğu aksanından mı bana öyle geldi bilmiyorum ama çok fazla başarılı değildi bence. Görsel güzelliği için mi kadroya dahil edildi onu bilemiyorum. Rolünde de zaten bakımlı, cazibeli ve bu özellikleriyle ultra zengin bir adamı kendine aşık eden bir hatundu. 


Yan rollerde değişik farklı karakterler vardı. Onlarında filme renk kattığını düşünüyorum.


İzlemesi oldukça keyifli bir filmdi. Bir sahneyi izlerken ardından gelecek sahneyi merak ediyordu insan.Hiç bir sahnesinde sıkılmadım. 

Anlaşılması zor bir hikaye ve kurguya sahip değildi. Fakat bazı sahneler uzun sahneler olduğu için kafa karışıklığı yaratabiliyordu.


Filmin geçtiği mekanlar şahaneydi... Rusya'da çekilen sahneleri turistik bir tanıtım filmiymiş gibi izledim.


Ben beğendim ve benim filme verdiğim puanım 10 üzerinden 8.


Filmi beğenenler kadar beğenmeyenler de çok olmuş. Beklentiyi çok fazla yüksek tuttuklarından bence. Beklentinizi çok yüksek tutmayıp giderseniz daha çok beğenebilirsiniz. Bu hayatın her şeyinde de böyle değil mi zaten. ''Beklentiler insanı üzer.'' diyip edebiyat yapayım biraz. 😆 


Siz filmi nasıl buldunuz? Film hakkında ki görüşlerinizi sizde benimle yorum olarak paylaşabilirsiniz.


Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.