Blogda Ara

26 Ekim 2017 Perşembe

Instax Mini 8 Fotoğraf Makinesi İncelemesi



Instax Mini’nin pastel dünyasına katılmayan kaldı mı? Yalnız kendimden biliyorum renk seçimini yapmak bir hayli zor olmuştu. Pembe instax alırsanız aklınız mavide, mavi instax alsanız sarı da kalabilir. Ben mavi ve pembe arasında çok kaldım. Pembe hastası olan ben gidip mavi instax aldım. Ama pişman mıyım? Tabi ki hayır. J  



Hangi rengini alırsanız alır çok seveceğiniz kesin. Bunun birde Hello Kitty kafası şeklinde olanı var ki o tam delirmelik. 



Aldığımdan beri tatile giderken bavulumun ayrılmazı kendisi.





Çekilen fotoğrafların boyutu yaklaşık bir kredi kartı kadar




Deklanşöre bastıktan sonra fotoğraf hemen yukarıdan siyah bir şekilde çıkıyor, biraz sallıyorsunuz ve saniyeler içerisinde fotoğrafın görüntüsü oluşmaya başlıyor. O dağılmayı, fotoğrafın belirmesini izlemek büyük keyif. Bide öyle güzel çantaları ve stickerları var ki instaxlarımızı bebek gibi süsleyebiliyoruz.


İnstax’ın tek sorunu fotoğraf kartlarının birazcık pahalı olması. 10’lu ya da 20'li olarak kartlar  satılıyor. 10'lu kart 30tl, 20li kartlarda 60 tl gibi bir fiyatta. Hal böyle olunca insan çekeceği pozları çar çur edemiyor. Yalnız instax aldıktan sonra fotoğraf kartını da almayı unutmayın çünkü instax içinden kart çıkmıyor. 


Ben kendi instax’ımı 2 sene önce Vakko mağazalarından almıştım. Fiyatı o zamanlar 289 tl idi. Bir de yine Vakko'dan instaxımı koruması için mavi puantiyeli bir çanta aldım o da 39 tldi. 

Vakko mağazalarından, D&R’dan ve Bilstore'dan  alabilirsiniz.

İnstax mininin  4 adet farklı modeli var. Bunlar mini 8 – mini 25 – mini 70  - mini 90 olmakta ve bunların dışında ise İntax Hello kitty ve İntax Wıde 300 bulunmakta olup Fujifilm 6 adet farklı ve renklı  model sunmakta. Ben aldığım zaman yalnızca mini 8 modeli 

Türkiye'deydi. Şimdi bir çok model çıktığı için 8'in güncel fiyatının ne kadar olduğunu bilemiyorum ama büyük ihtimalle artmıştır. Ben yeni çıkan 9'ların şeklini pek beğenmedim. O yüzden mini 8 'im benim için hala çok kıymetli.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.