Blogda Ara

31 Ekim 2017 Salı

Yves Rocher Dudak Matlaştırıcı Kalem Baz İncelemesi

Herkese merhaba,



Yves Rocher, dudakları matlaştırdığını ve ruju uzun süre sabitleyici özelliği olduğunu vaat eden  kalem şeklinde  bir dudak bazı geliştirdi.




Ben maalesef matlaştırma adına  güzel sonuçlar göremedim. İstediğim görüntüyü bir türlü yakalayamadım. Likit matlar gibi bir sonuç beklememek lazım zaten de satin yapıda ki rujlar hafif bir matlaşma oluyor. Sadece rujun kalıcılığını bir tık arttırdı diyebilirim. Dudak yüzeyini eşitliyor.  Pudramsı bir görüntü oluşturuyor. Dudaklarımda biraz kurutma da yaptı.

İçeriğinde organik karite yağı ve balmumu var. Paraben içermemesi ürünün olumlu özelliklerinden.

Makyajsız dudaklara uygulanmalı diye belirtilse de rujun hem altına hem de üzerine uyguluyorum. Üzerine uygulandığında daha FAZLA matlık OLUŞUYOR ama rujDA parçalanMALAR OLUYOR. Kalemtıraş yardımı ile ucunu açabilirsiniz.

Büyük bir heyecanla ve merakla gidip  almıştım. Bir daha alır mısın diye sorarsanız almam, çok gereksiz.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.