Blogda Ara

29 Ekim 2017 Pazar

Kişisel Makyaj Rutinim


Biraz makyaj rutinimden,bittikçe tekrar aldığım ürünlerden bahsedelim mi?💄


Acelem yoksa aşağıdaki sırayı izleyerek makyaj yapıyorum.Geç kalmışsam bazı adımları tabi ki atlıyorum. Eyelinersız yalnızca farla göz makyajımı tamamladığımda oluyor.Yazın zaten çoğunu atlıyorum.Yüz bazını da yalnızca özel günlerde ve davetlere giderken kullanıyorum, günlük makyajım da çok tercih etmiyorum.Makyaj yaparken önce göz makyajını bitirip ten makyajına geçenlerdenim.En sağlıklı olanı da bu bence. Tam tersini düşünürsek sonuçta bir make-up artist değiliz göz makyajı yaparken ara ara düzeltmeler yapacağımızın olasılığını düşünürsek, sürdüğümüz fondötene far, eyeliner vs. bulaşacak ve yenilemek zorunda kalacağız.

Sürekli kullandığım ürünler:




1-Nemlendirici: Diadermine Koruyucu ve Nemlendirici Bakım Kremi

2-Yüz Bazı: Max Factor Face Finity All Day Primer

3-Göz Bazı: The Balm'ın Put A Lid

4-Far: Too Faced Choclate BonBon

5-Eyeliner: Loreal Paris Superliner

6-Rimel: Benefit Roller Lash

7-Kaş: Benefit Ka Brow No:5

8-Fondöten: Max Factor All Day Flawless No:Golden 75

9-Kontur Paleti: Golden Rose Kontur Kiti

10-Bronzer: Physiciansformula Bronze Booster

11-Highlighter: Benefit Wattsup 

12-Transparan Pudra: R'del Young Banana Powder

13-Dudak Kalemi: Flormar Dudak Kalemi No:201

14-Ruj: Mac Mocha



1-Nemlendirici: Diadermine Koruyucu ve Nemlendirici Bakım Kremi


İyi nemlendirmesi ve ince yapılı olmasından dolayı makyaj öncesi için müsait.




2-Yüz Bazı: Max Factor Face Finity All Day Primer

Gözenekleri küçültmese de sabahın köründe yaptığım makyaj akşamın ilerleyen saatlerine kadar dayanıyor,benim içinde bu yeterli. Beyaz renkli ama öyle beyaz beyaz durmuyor. Cildinize sürdüğünüzde şeffaflaşıyor. Makyajın kalıcılığını, daha uzun dayanmasını sağlıyor. 


3-Göz Bazı:The Balm'ın Put A Lid

Hayatımda kullandığım en iyi göz bazı 4.tüpüm.Farın rengini daha çok gösteriyor ve kalıcığı güzel.




4-Far: Too Faced Choclate BonBon

En çok sevdiğim palet.Renkler tam benim renklerim.Genelde makyajım toprak tonları ve uçuk pembe tonlarında olduğu için aylardır elim bu palete gidiyor. Tozutmasaydı daha çok severdim.



5-Eyeliner:Loreal Paris Superliner 


Markanın diğer eyelinerını kullanıyordum. Artık ülkemize gelmeyince bende buna geçtim. Siyahlığı, kalıcılığı güzel.







6-Rimel: Benefit Roller Lash



Hayatımın rimeli, kirpikleri kıvrık seviyorsanız doğru rimel. Detaylı yazım için Benefit Combo adlı yazıma bakabilirsiniz.





7-Kaş:Benefit Ka Brow No:5 


Kaşlarımın boşluklarını doldurmada en iyi yardımcı.Kaşlarımın boşluklarını doldurmam da ki en iyi yardımcım. Ne zaman bir selfie paylaşsam kaşımı neyle boyadığım, ve kaşımda işlem olup olmadığı sorularını alıyorum. Hayatımın ürününü bulduğumu bu soruları sıkça almaya başladığımda anladım. Fırçanın kesik uçlu olması sayesinde kaş başlarına kare çizmek çok kolay. Detaylı yazım için Benefit Combo ya da Benefit Ka Brow İncelemesi adlı yazılarıma bakabilirsiniz.





8-Fondöten: Max Factor All Day Flawless No:Golden75


Ağır fondötenleri sevmeyip iyi kapatsın istiyorsanız kapatıcılığı iyi olan,günlük kullanıma uygun hafif fondöten.




9-Kontur Paleti: Golden Rose Kontur Kiti 


Pigmentasyonu fazla değil fırçaya biraz fazla ürün almak gerekiyor. Bu benim için hiç sorun değil fazlayı dakikalarca cilde dağıtmaya çalışmaktansa ekstra bi kaç fırça darbesi yapmayı tercih ederim. Kalıcılığına gelirsek bence gayet iyi seviyede. Ben uygularken yine @goldenrosetr'ye ait Perfect Contour Brush fırçasını kullanıyorum.







10-Bronzer: 
Physiciansformula Bronze Booster


Bu bronzerına hastayım içinde çok sevdiğim minik ışıltılar var.





11-Highlighter: Benefit Wattsup


Rengi bana en çok giden aşk yaşadığım ışıl ışıl yapan stick highlighter. Detaylı yazım için Benefit Combo adlı yazıma bakabilirsiniz.





12-Transparan Pudra:R'del Young Banana Powder

Normal makyaj sabitleyici beyaz renkli pudraların sarı renkli olanı. Makyajı iyi sabitleyen, mis gibi muz kokan ama tozutan pudra. Kokusu için tozutmaya katlanılır.





13-Dudak Kalemi: Flormar Dudak Kalemi No:201


Efsaneleşen dudak kalemlerinden biri. Rengi o kadar güzel ki nude kahvelerden.

Çerçeve çizmek için ideal.Bazen yalnızca lipbalmla bunu uyguladığımda oluyor.



14-Ruj: Mac Mocha


Yumuşak dokulu sonbahara en çok yakıştırdığım renklerden biri.





Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.Sizin bu listede kullandığınız memnun kalıp kalmadığınız makyaj malzemeleri neler?  Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.