Blogda Ara

28 Ekim 2017 Cumartesi

Yves Rocher Nutrition Repairing Balm for Dry Ends Ürün İncelemesi



Sürekli bittikçe yenisini aldığım ürün. Normalde saç bakımı konusunda bir ürünü çok çok sevip 2.ürüne geçemiyorum. Tabi bu hariç.⭐️Saçlarım küçükken çok kıvırcıktı. Düzleştire düzleştire artık dalgalı bir hal aldı. Kıvırcık/dalgalı saçların zaten genel sorunu kuruluk ve "tül tül" diye tabir edilen şekilde görünmesi. 


Boya, maşa, fön derken de saç iyice kuruyor. Bunu yaz sonu keşfedip kullanmaya başladım. Saç uçlarımın cansız ve kuru görünümü ciddi oranda azaldı. Uçları yumuşacık oldu. Durulama gerektirmediği için de kullanımı çok pratik. Her an rahatlıkla kullanılıyor yulaf ve badem özlü içeriğiyle de saçta mis gibi bir koku bırakıyor. Bazen sırf kokusu için bile sürüyorum.🙈


50 ml'lik bir ürün. Paraben ve silikon içermiyor. Saçıma maşa/fön yapmadığımda yalnızca bunu sürüyorum kendi dalgalarımı da yumuşacık yapıyor. Benden tam not.💯✔️ 

Ürünü nasıl kullandığıma gelirsek; duştan çıktığımda saçımı hafif kurutup ama tamamen kurutup değil , biraz nemliyken sadece saçlarımın uçlarına uyguluyorum.Onun dışında kuru saçıma da ne zaman istersem uyguluyorum.


Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sizde bu ürünü kullandıysanız yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.