Blogda Ara

27 Ekim 2017 Cuma

Benefit Ka Brow İncelemesi





Kaş makyajı diye bir şey var ve bence asıl vuruşu o yapıyor.
Yüze ifadeyi kaş veriyor. Kaş konusunda baya hassasım. Net ve belirgin kaşları seviyorum. Zaman zaman boşluklar oluştuğunda o kısımları doldurmadan duramıyorum. Piyasada çok fazla kaş kalemi var. Bende senelerce onlardan kullandım. Normal sert uçlu kalemler dökülmeyi ve boşlukları dahada arttırıyor. Şimdi sizinle paylaşacağım ürün oldukça yumuşak bir yapıda olduğu için kullandığım süre boyunca boşluklarda bir artış hiç gözlemlemedim. 

Öncelikle belirteyim ki kaşımda hiç bir işlem (kontür vs) yok. Bende sizin gibi normal kuaförlerde aldırıyorum.Bazende Benefit Brow Bar servisine gidiyorum. Beni bu güzellikle Tunalı Sephoradaki Benefit Uzmanı Sevgili Rukiye Hanım tanıştırdı.

Sihrin adı "Benefit'in Ka-Brow"




Göz makyajını bitirdikten sonra Ka-Brow'dan kendi fırçasıyla birazcık alıp kaşın geneline uyguluyorum.
Kesik uçlu fırçası sayesinde kaş başlangıç noktalarına kolaylıkla kare çiziyorum.

Gün içinde dağılma ve bulaşma yapmıyor.

Ka-Brow'un 5 renk alternatifi var.Bendekide 5 numara.(en koyusu) Kaşlarım siyah olduğu için bende en iyi 5 numara durdu.

Kaşlarına kontür yaptırmak istemeyen ama kontür etkisi isteyen, belirgin kaş seven herkes alsın bence. 

Ürün krem/jel yapıda. Kapağını kapatmayı sakın unutmayın. Kuruma riski var. Heba olmasın gül gibi ürün. :)

Fırça ince uçlu olduğu için kaş aralarına rahatlıkla giriyor.

Resmen boşlukları harika dolduruyor. 24 saat etkili. Suya dayanıklı olduğu için yazında rahatlıkla kullanmıştım. Havuz,ter hiç bişeyden etkilenmedi. Suya dayanıklı makyaj temizleyicilerlede kolaylıkla çıkarabilirsiniz.
Ben aldığımda 129liraydı. Ama sephora black kartımda birazcık indirim vardı daha ucuza aldım.

Tavsiye yazımı okuduktan sonra Ka-Brow ile tanışanlar olursa bana mutlaka geri dönüş yapın sizdeki etkisini merak ederim. 

Sonuç bu şekilde. Sizce de çok başarılı değil mi?






Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.