Blogda Ara

1 Kasım 2017 Çarşamba

Wet n Wild Cover All Ürün İncelemesi


Wet n Wild Cover All Ürün İncelemesi


Herkese selam,

Aldığım ilk corrector paleti. ilk concealer paletim olduğu için diğer markalar ile kıyaslayarak anlatamayacağım. Yüzümdeki sivilcelerden kaynaklanan kırmızılıkları kapatmak amacıyla yalnızca yeşil rengi kullanmak için almıştım. Bayram indiriminden 10 lira gibi bir fiyata aldım.


Palet 4 bölümden oluşuyor; 
Aydınlatıcı 
Kapatıcı 
Göz altı morluklarını giderme
Kızarıklıkları nötürleyip giderme

Yorumlarıma gelirsek;
İlk bakışta oh ne güzel, tüm ihtiyaçlar tek palette çok iyi düşünülmüş, pratik bir ürün diyorsunuz. Ama hiç memnun kalamadım. Nedenlerine gelirsek;

En başta kötü kokuyor. 

Sürdüğüm yerleri kurutuyor. Zaten kuru ciltli olanların memnun kalmayacağını düşünüyorum.

Hafif bir  ürün değil. Çok kalın tabakalı bir yapısı var ve bu yüzden çok zor dağılıyor. Yumuşaması için açtıktan sonra üst katmanlardan biraz kullanılması gerek. 

En çok ve asıl alma amacımın nedeni olan yeşil rengini kullandım.  Yeşil rengi hariç diğer renklerin performansını hiç beğenmedim. Ki onu da nadir kullanıyorum. Sivilcelerimin ve kızarıklarımın üstünde kullanıyorum ama dağıtmakta çok zorlanıyorum. Dağıtamadığınız da Shrek'e benzemeniz an meselesi.

Somon rengi olanı pek kullanmıyorum. Gözaltlarında morluk sorunu yaşamayan birisi olarak somon rengi olanı çok kullanmadım ama bir düğün için hazırlanırken hadi bunu da süreyim dediğimde çizgilere dolma yapmıştı. :/

Kapatıcı rengi olan turuncuyu da pek kullanmadım. Nötürleyici yeşil rengi kullandıktan sonra üzerine kapatıcı olarak kendi fondötenimi uyguluyorum.

Aydınlatıcısının rengini de sevemedim. Çok simli, inci gibi bembeyaz. Yanak bölgesindense kaş altlarına uygulamak daha mantıklı. 

Paleti genel anlamda sevemedim. Ama bi̇tesiye kadar kullanmaya devam ederim. Fakat tekrar almam.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.