Blogda Ara

3 Kasım 2017 Cuma

Donut Şeklinde Hasır Şapka Boyama Diy Projesi

Donut Şeklinde Hasır Şapka Boyama


Merhaba
Öncelikle geçen yaz hazırladığım bu şapkanın detaylarına geçmeden kullandığım malzemeleri söyleyeyim.
1.    İstenilen renklerde kumaş boyası
2.    Fırça
3.    Hasır şapka
Bu diy projemi yaparken en başta bloğumda paylaşma gibi bir düşüncem olmadığı için yapım aşamasının adımları çekmek aklıma gelmedi. O yüzden yapım aşaması olmadan tarif olarak anlatacağım size.





Şapkamın ilk halinin fotoğrafı yok ama aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz.


Pentiden aldığım hasır şapkamın ortasındaki bu somonumsu turuncu renk kendiliğinden vardı o yüzden bu daireyi boyamakla hiç uğraşmadım. Ama düz hasır renk şapkayı boyayacaksanız öncelikle bu daire kısmını boyayayın. Ben bu adımı atladığım için ben yalnızca çizgileri çizme kısmına geçtim.

Fırçanın ucunun bu şekilde olmasına dikkat edin.
Kumaş boyaları ile istediğim renklerde çizgiler çizdim. Kumaş boyası birbiri ile homojen karışıyor ve istediğiniz renkleri elde edebiliyorsunuz.

Ben Cadence marka kumaş boyası kullandım



Donut Şeklinde Hasır Şapka Boyama

Ve sonuç...

Donut Şeklinde Hasır Şapka Boyama



Sizce nasıl olmuş ? Yorumlarınızı bekliyorum. Başka diy projelerinde görüşmek üzere.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.