Blogda Ara

24 Ocak 2021 Pazar

Miniso Yüz Temizleme Cihazı Ürün Yorumu

 Selamlar💓

Yaklaşık 6 aydır düzenli olarak kullandığım canım akne ve siyah nokta savaşçım, göz bebeğim hakkında detaylı bir blog yazısı hazırladım. Kullanmaya başladığım ilk günden beri yüz temizleme rutinimin en önemli parçası ve kendisi bana bundan önce meğer cildim hiç temizlenmiyormuş dedirten cihaz oldu. İlk kullanımda bile gözeneklerinizin temizlendiğini hissediyorsunuz. Hemen şunu da belirteyim; problemli ve hassas bir cilde sahibim akne, siyah nokta ve pütürcükler hiç rahat bırakmaz beni.

Miniso Yüz Temizleme Cihazı 

3 farklı renk seçeneği var. Yeşil, turuncu ve mor. Bütün renklerin sahip olduğu özellikler aynı. Ben yeşilin tonunu çok sevdiğim için onu seçmiştim.😍

Biraz yapısından bahsedeyim; silikon ve tırtıklı bir yapısı var. Kullanımı çok kolay ve oldukça ergonomik olduğu için ele güzel oturuyor. Baş kısmı hafif eğimli olduğu için burun çevresini çok güzel kavrıyor.

8 farklı titreşim modu var. + ve - tuşlarına basarak arttırıp azaltabiliyoruz. Ben en düşük ayarda ve haftada 2-3 kez kullanıyorum, benim cildim için yeterli oluyor.

Herhangi bir jel ya da köpük formlu bir yüz temizleyicisiyle birlikte kullanıyorsunuz. Parçacıklı bir ürünle (peeling gibi) kullanılmamalı. Yüz temizleme jelini direkt cihazın üzerine değil de cildinize uyguladıktan sonra fazla bastırmadan cihazı cilt üzerinde gezdirmek yeterli oluyor. Bu işlem maksimum 3 dakika sürmeli.

Cihazın iki tarafını da kullanabiliyoruz. Ön tarafı cilt temizliği için, arka tarafı da temizlik sonrası serum ve nemlendiriciyi cilde yedirmek için mükemmel. Jeli elle uygulamaktansa cihazla uygulamak cildi daha fazla temizliyor ve surumu ya da nemlendiriciyi cihazla uygulamak ürünü cilde daha iyi yediriyor.

Derinlemesine temizliyor, özellikle de alnımdaki pütür pütür olmuş o hissi geçiriyor, yumuşacık yapıyor. Alnım çoğunlukla pütürlüdür onu geçirdiği için gerçekten çok mutluyum. Önceden haftada 1 kez cildime peeling yapıyordum bu cihazı kullanmaya başladıktan sonra peelinge hiç ihtiyacım kalmadı. Cildimdeki problemler büyük oranda azaldı. 

Miniso Yüz Temizleme Cihazı 

Benim en çok sevdiğim özelliği duştayken kullanılabilmesi. Ayrıca cihaz su ile temizleniyor, ben bazen sadece akan suyun altında bazen de üzerine yıkama jelimi döküp yıkıyorum. Bakteri tutumuyor. Kullandıktan sonra kabına koyup hep kabında muhafaza ediyorum. Cihazın şarjı çok uzun süre gidiyor. İlk aldığım gün şarj etmiştim şarjı hala bitmedi zaten şarjının çok uzun süre dayandığını duymuştum.

Miniso Yüz Temizleme Cihazı 

En büyük yatırım cilde yapılacak yatırımdır diyerek sitesinde indirime girdiğini gördüğünüz an elinizi çabuk tutup almanızı öneriyorum. Çünkü stokları çok hızlı tükeniyor. Aklında bu tarz bir cihaz almak varsa kesinlikle bunu alabilirsiniz fazla paralar dökmeye hiç gerek yok. Verdiğiniz paraya değdiğine emin olabilirsiniz. 

Miniso Yüz Temizleme Cihazı 

Bizi bu muhteşem cihazla tanıştırdığın için ne kadar teşekkür etsem az canım Minisocum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.