Blogda Ara

25 Ocak 2021 Pazartesi

Xiaomi İnface MS7000 Siyah Nokta Giderici Cilt Temizleme Cihazı Ürün Yorumu

Selamlar,

Siyah noktalar maalesef birçoğumuzun ortak sorunu. Günlük temizleme rutinleri olan, kil maskesi yapan, salisilik asitli tonikler ve serumlar kullanan birisi olarak siyah noktalarımdan asla tamamen kurtulamadım. Eğer siz de bu problemi yaşıyorsanız performansını çok beğendiğim çok güzel ve kaliteli bir ürün önerisiyle geldim; Xiaomi İnface MS7000

 


Ürün kutusunun içinden 4 başlık çıkıyor ve şarj kablosuyla birlikte geliyor. Iphone’un şarj kablosuna takarak ya da bilgisayardan şarj edebiliyorsunuz.


Cihazın özelliklerinden bahsedelim. Vakumlu ve emiş gücü çok iyi. 3 modu var; yavaş, orta ve hızlı. Ben hassas ciltli olduğum için ürünü ilk kez kullandığım anda ve şu an kullanırken de kızarma ve morarma gibi sorunlarla karşılaşmamak için hep en düşük modda kullanıyorum. En düşük modunun bile çekim gücü çok iyi. Çok nadir olmakla birlikte bazen bir seviye daha yükseliyorum. Uygulama sonrası cildim hafif kızarıyor fakat kızarma anlık oluyor ve birkaç saate hiçbir şey kalmıyor. Morarma sorunum ise hiç olmadı. Fakat bu durumun farklı cilt tiplerinde değişiklik gösterebileceği unutulmamalı. Kullanırken cilde uygun modu seçilmeli ve aşırı hassas cilde sahip olanlar kesinlikle dikkatli kullanmalı.


Ürünün kilit noktasına gelirsek cihaz gözenekler açıkken, özellikle duştan sonra kullanılmalı. Hatta duştan hemen çıkınca banyodayken ve buhar henüz uçmadan kullanmak çok daha etkili. O zaman yağ ve kir daha kolay çıkıyor. Kesinlikle cilt kuruyken kullanılmamalı. 


Dilerseniz yüzünüze buhar tuttup öyle de kullanabilirsiniz. Ben iki türlü de denedim. Ben en verimli sonucu duştan sonra kullandığım zamanlar aldım ama aceleniz varsa buhar tutarak da yapabilirsiniz tabi ki.


Haftada bir kez burun ve çenem başta olmak üzere tüm yüzüme uyguluyorum. Burun ve çenemde fazla derinlerde olmayan siyah noktalarımda sonuç çok başarılı. Yüzeyde bulunan siyah noktaları acıtmadan çok iyi pıt pıt çekiyor. Derinde bulunan siyah noktalar için biraz beklemelisiniz. Benim yanaklarımda bulunan siyah noktalar daha derin onlar için biraz daha zaman var gibi.


Cildimi temizledikten sonra gözenekler genişlememesi içim gözenek küçültücü tonik ve serum kullanıyorum. 


Peki dezavantajı hiç yok mu? Tabi ki var ona gelirsek dokunmatik olduğu için eliniz bir anda yüksek moda değebilir yanlışlıkla seviyeyi yükseltebilirsiniz. Kullanırken bir gözünüzle elinizin nerde durduğunu kontrol etmeniz gerekiyor. Aman o kadar da olsun. 


Özetle Xiaomi İnface MS7000, benim çok memnun kaldığım bir cihaz oldu. Cildinizin vakumlandığını ve derinlemesine temizlendiğini hissediyorsunuz. Temizledikten sonra çektiği kiri ve yağı görünce gözlerinize inanamıyorsunuz, yok artık diyorsunuz. O halinin fotoğrafını buraya koyup kimsenin göz zevkini bozmak istemem. Yüzünüz daha temiz, daha canlı ve parlak oluyor. Bir kere beni burun bandı derdinden tamamen kurtardı. Bu cihazı benim artık bir numaralı siyah nokta savarım ilan ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.