Blogda Ara

25 Ocak 2021 Pazartesi

Bioderma Sensibio Gel Moussant ve Bioderma Sensibio H2O Ürün Yorumları

Selamlar,

Yıllardır kullanmaktan vazgeçemediğim cilt bakımımın temel yapı taşlarını oluşturan iki pembe kafalı üründen bahsetmeye geldim; en sevdiğim makyaj temizleyicim ve en sevdiğim temizleme jelim. Her zaman indirimlerden alınır ve evde yedekli bulunur. Arada bir merakıma yenilip başka ürünler de denemeye başlasam her zaman en sonunda bu ikiliye dönmüşümdür. Öncelikle şunu belirteyim benim yağlıya dönük karma ve akneye meyilli hassas bir cildim var. Bu seri özellikle hassas ciltliler için birebir.  

Bioderma Sensibio H2O ve Bioderma Sensibio  Gel Moussant 

Bioderma Sensibio H2O, benim yıllardır kullandığım bir makyaj temizleyicisi ve cilt makyajını çok iyi temizliyor. Sadece waterproof makyaj ürünlerinde biraz daha güçlü olmasını isterdim. Pamuğa döküp hafifçe ve bastırmadan cildimi siliyorum. Öyle güzel ve nemli bir his bırakıyor ki çoğu zaman makyajdan önce cildimi silip nemli ve temiz bir ciltle makyajıma başlıyorum. 

Bioderma Sensibio  Gel Moussant, temizleme jelini daha faydalı bulduğum için yüz temizleme cihazımla birlikte kullanıyorum. Mis gibi yumuşacık bir cilt hissi bırakıyor. Ayrıca makyajınızı herhangi bir ürünle silmeden, direkt yüzünüzü bununla da yıkayabilirsiniz hiç makyaj kalıntısı kalmıyor. Waterproof makyaj ürünlerinde de başarılı.

Bioderma Sensibio  Gel Moussant yüz temizleme jelini günde iki kez; sabah ve akşam, Bioderma Sensibio H2O'yu ise gerekli gördükçe kullanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.