Blogda Ara

29 Ocak 2021 Cuma

10 Baharatlı Fırında Patates Tarifi

Selamlar,

Patatesin her halini çok seven biri olarak patatesten yapılmış her şeyi sonsuza kadar yiyebileceğimi düşünüyorum.🍠Bizim evde çok severek yaptığımız ve evdeki herkesin bayılarak yediği yapımı son derece kolay ama bir o kadar da lezzetli bir fırında patates tarifi vermeye geldim. İster tek başına ister hamburger/etin yanında çok lezzetli oluyor. 


Neyse sözü fazla uzatmadan hemen tarife geçelim. 

Bir karıştırma kabının içine 4-5 adet patatesi istediğiniz şekilde; isterseniz ince uzun isterseniz yuvarlak doğrayın. 




Siz sevdiğiniz baharatları tercih edebilirsiniz, ben tarife kendi kullandıklarımı yazdım. Zevkinize göre ekleyebilir ya da çıkartabilirsiniz. Baharatları istediğiniz kadar koyabilirsiniz ben hepsinden 1'er çay kaşığı ekledim. 


Karabiber

Kimyon

Pul biber

Nane

Fesleğen 

Kekik

Biberiye

Kajun Baharatı

Sarımsak Tozu

Taco Baharatı

(İsteğe göre tuz)

Son olarak da çay bardağının dörtte biri kadar zeytin yağ ekleyin ve karıştırın.






Patatesleri yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine birbirlerinin üzerine gelmeyecek şekilde dizin. 200 derece önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 35-40 dakika pişirin. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.