Blogda Ara

5 Ocak 2018 Cuma

Too Faced Better Than Sex Maskara İncelemesi




Herkese selam bugün iki seçeneği olan Too Faced Better Than Sex mascaranın bendeki yeşil renk olan modeli yani waterproof olanını inceleyeceğiz. Tek katta dolgun kirpik görünümü sağlıyor. Yapısı ideal açıldığı zaman ne çok ıslak ne çok kuruFırçası biraz büyük ama alışınca sorun olmuyor. Waterproof olduğu için temizlemesi zor, kirpiklerimin yarısını kaybediyorum o yüzden waterproof ürünleri kışın kullanmaya hiç tahammülüm yok. Ağır maskaralardan biri, makyaj çantamı baya ağırlaştırıyor, bir yere götürmek ya da yanımda taşımak istemiyorum sırf bu yüzden evden sürüp çıkıyorum.

Güzel hacim veriyor ve gün sonunda gözaltlarıma falan hiç dökülme yapmıyor.
Ben geçen sene yılbaşı zamanı aldığımda fiyatı 119 tl civarındaydı. Büyük ihtimalle kurdan dolayı fiyatı şu an oldukça artmıştır. L


Waterproof olmayan diğer pembe olan modelini denemedim aslında onu da merak ediyorum. Hem pembe renk olarak görüntüsü ile daha cazip zaten. Ben almaya gittiğimde pembesi kalmadığı için yeşil waterproof modelini almıştım. Bir daha alır mıyım bilemiyorum olabilir. Zaten pembede gözüm kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.