Blogda Ara

24 Ocak 2021 Pazar

Sephora Collection Salisilik Asit İçeren Serum ve Losyon Ürün Yorumları


Selamlar,
Yazın başında alıp kullanmaya başladığım Sephora Collection'ın salisilik içeren serisinin tonik ve serumu hakkında deneyimlerimi sizinle paylaşmaya geldim.

Serum, salisilik asit ve hiyalüronik asit içeriyor. Serum cilt yüzeyini kullanmaya başlanılan ilk günden itibaren matlaştırmayı, ciltte bulunan gözenekleri küçültmeyi, cildi yumuşatmayı ve cilt yüzeyindeki kusurları zamanla azaltmayı vadediyor. 

Losyonun içeriğinde Gaultheria ağacından elde edilen doğal salisilik asit ve AHA bulunuyor. Losyon, kurutma ve peeling formülü sayesinde 1. geceden itibaren lekelerin görünümünü azaltmayı vadediyor.



Benim yorumlarıma gelecek olursak bunlar zaten bakım ürünü değil de daha çok tedavi edici ürünler, yani benim cildimin tam aradığı. Çünkü yağlıya dönük karma ve akneye meyilli hassas bir cildim var. Bu ikiliyi benim cildim çok sevdi. Aktif aknelerimi çok güzel kuruttu. Salisilik asit zaten sivilce düşmanı biliyorsunuz. Ciltte bulunan sebum miktarını azaltarak sivilcelenmenin önüne geçiyor. 

Serum önceki kullandığım ve alışık olduğum serumların aksine çok hafif ve yağsız bir yapıda. Kullandıktan sonra cildim daha aydınlık bir görünüm kazandı ve özellikle burun kenarlarımdan yanağıma doğru olan yerlerde genişlemiş gözeneklerim vardı onları küçülttü. Parasını sonuna kadar haketti. 

Losyon, çözelti formunda. Kullanmadan önce çalkalayıp homojen hale getirmelisiniz.  Losyon hakkında salisilik asit ve AHA'nın kombine etkisinin cildi soyduğu yazıyordu fakat benim ciildimde böyle bir etki yaratmadı. Geçmişimde haşur huşur soyarak geçiren kremler de kullandığım için biliyorum bu losyon kurutuyor sadece. Önce pamuğun üzerine dökerek uyguladım sonra pamuğun ürünü fazla emdiğini farkedince avucuma döküp parmakla uygulamaya başladım ve bu şekilde daha etkili oldu. 

Losyonun bir dezavantaj olarak; tonik zaten minicik ve ağız kısmı bu şekilde olduğu için gereğinden fazla dökülebiliyor.  Bereketli değildi. Losyonun sivilceyi kurutma yeteneğini sevdim ama yeniden alır mıyım pek bilemiyorum ama serumu almaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.