Blogda Ara

11 Ocak 2018 Perşembe

Sephora Mixology Far Paleti İncelemesi

Sephora Mixology Far Paleti

Merhaba, 

Bugün Sephora'nın Mixology far paletini size tanıtmaya ve baya bir övmeye geldim. Bildiğim kadarıyla geçtiğimiz yılın başlarında çıkmıştı. Paletin iki farklı modeli var. İki paletinde bulunan renklerde farklı. Bende ki nude tonlu olanı. Fotoğrafların hepsi gün ışığında çekilmiştir ve hiç bir  filtre uygulanmamıştır.


🎨İlk olarak paletin tasarımı çok dikkat çekiyor. Renkler matematik dersinde işlediğimiz kümeler gibi konumlandırılmış. Renklere bakınca da anlıyorum ki palet zaten bu mantıktan yola çıkarak kavramsal, yaratıcı ve akıllıca tasarlanmış. Bu tasarımla göz makyajı yapmanın daha kolay hale getirilmesi amaçlanmış.

İçerisinden çift taraflı uygulama fırçası çıkıyor.


Sephora Mixology Far Paleti

Sephora Mixology Far Paleti
🎨Palet çok kullanışlı tonlar barındıran, yoğun ve pigmentli 18 renkten oluşuyor. 9 mat, 9 parlak-simli renk var. Birbiriyle kolayca karıştırabiliyorsunuz. Zaten paletin adı da buradan geliyor; Mixology... 

🎨İşi kolaylaştıran kısıma gelirsek; palette bulunan 18 renk, 6 farklı görünüme (kesişimli kümeye) bölünmüş. Her görünümde de birbiriyle uyumlu 3 renk var. (taban, katlanma bölgesi ve gölge için) Mat ve parlak dokular dengelenmiş. Bazen insanlar makyaj yaparken istedikleri görünümü oluşturmak için hangi renkleri birlikte kullanacakları konusunda kararsız kalabiliyor. Özellikle renkleri birbiri ile kombinleyemeyenler için şahane bir palet olmuş. Kısaca bu paletle ne yapılacağını bilmeniz için bir güzellik bloğu yazarı veya make up artist olmanız gerekmiyor... Palet yoğun ya da sıradan bir günümüzde güzel görünmek istiyorsak, renkler konusunda çok fazla düşünmeden, yaratıcı olmamıza gerek kalmadan, kendi kendimize make up artist gibi hızlı ve kolay  makyaj yapabilme seçeneği sunuyor. Böyle basitleştirilmiş uygulamaları da ben çok seviyorum. 

  
Sephora Mixology Far Paleti
Armada Sephora etkinliği sonrası hediye edildiği için sahip olduğum ve iyi ki de sahip olduğum bu aralar elimden düşürmediğim, bayıldığım paletim! Işıltılı renkler içeren paletler her zaman favorim olmuştur.💖😍 Uzun bir süre kullanmaya kıyamadım yalnızca bakıştık. En çok kahve - gold  ve grimsi mavi renkleri kullanıyorum.

Bence bu palet bütün sezonlar için mükemmel renklere sahip.



Yeni yıl makyajım da gözlerimde "Mixology" far paletinde bulunan aydınlık renkleri kullandım. Işıl ışıl ama sade bir yeni yıl makyaj oldu. ✨Siz nasıl buldunuz? 

Sephora Mixology Far Paleti

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.Siz bu paleti kullandınız mı? Deneyimlerinizi memnun kalıp kalmadığınızı yorum kısmında bana bildirirseniz çok mutlu olurum.
Hoşçakalın...



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.