Blogda Ara

8 Ocak 2018 Pazartesi

Çam Ağacı Nail Art Yapılışı



Herkese selam!
Yeni yıl geçti ama belki önümüzdeki yılbaşında işinize yarayacak ya da kışa özel, kar ve doğa temalı nail art yapmak istersiniz diye size bir "nail art diy" örneğinden bahsedeceğim.💅🏻🎄


Yeni yıl öncesi instagramda paylaştığım yeni yıl temalı bu tırnaklarım çok sevilmişti. Yılbaşına bir kaç gün kala size anlatacağım bu yöntemle 5 dakikada tırnaklarımı yeni yıl moduna sokmuştum. Ben de çok gizli sırrımı size verme kararı aldım.🙊


"Ben çam ağacı çizemem, beceremem, uğraşamam, vaktim yok böyle ince işlere." bıdıbıdıbıdı diyenler varsa bu tırnağımda gördüğünüz çam ağacını, bakın "çok basit" demiyorum "İNANILMAZ BASİT" bir yöntemle yaptım ve bunu sizinle paylaşmasam çatlardım.🐣

Hemen bir markete/bakkala gidip bir adet "Gürpınar" şişe suyu alıyoruz. Şişenin naylon şeridinde bulunan minik çam ağacını✂️makas yardımıyla düzgünce kesiyoruz.


Tırnağımıza uyacak boyuta gelene kadar alt kısımlarından kesiyoruz. İşte çam ağacımız hazır. Geriye tırnağa şeffaf oje ile yapıştırmak ve onu dilediğimizce süslemek kalıyor.😉  Ben gold renk simli oje ve yıldız şeklinde yapışkanlı minik bir taş kulladım.⭐️

Not: Şeffaf ojenizi çam ağacın üzerine sürmeyin boyasını dağıtıyor. Yalnızca altına sürün ve hemen tırnağınıza yapıştırın. 

Diğer tırnaklarınızın tasarımı tamamen size kalmış ben yarısına siyah, yarısına gold renkte oje sürdüm ve aralarına parlak şerit yapıştırarak iki rengi birbirinden ayırdım.

Böyle işimizi kolaylaştıracak efsane pratik fikirler bulduğumda yine paylaşacağım. Çünkü siz ❤️ ben.

Bu arada teşekkürler Gürpınar Su 💧😊

Gerekli Malzemeler:
Gürpınar Su Şişesi 
Makas
Şeffaf oje
Gold oje
Uhulu sim
Gold ince şerit

1 yorum:

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.