Blogda Ara

16 Ocak 2018 Salı

Mira'nın 1.Yaş Günü Partisi Detayları



Herkese merhaba,
Yine bir doğum günü partisi organizasyonu ve yine ben iş başında. Bu arada gerçekten bu olayı çok sevdim. Hazırlık süresi aşırı eğlenceli oluyor, tabi bu tarz uğraşları sevebilene. 


En küçük kuzenim Mira için hazırladığımız 1 yaş doğum günü partimizin detaylarını sizler için de fikir olsun diye bloğum da paylaşma kararı aldım. 

Biraz benim doğum günümden izler taşıyor olduğu doğru. Kendi süslerimden bazılarını atmamıştım ve bu planı yaptığımız için doğum kendi günümde kullandığım süsleri Mira'nın 1 yaş günü partisi için saklamıştım.


Mama sandalyesini tütü ile süsleme fikrini pinterestte görmüştüm. Hemen hayata geçirip kendi partimizde uyguladık. Mama örtüsü tütüsünü gitti gidiyor.comdan aldım.


Bütün minnoş süsleri ve aksesuarları topladım.

Misafirlere hatıra olması amacıyla arkasında badem şekeri tutturulmuş bu  porselen bebeklerden hediye ettik.

Pastasını Minnie Mouse konseptinde hazırlattık. Çünkü geleceğin Minnie loverı yetişiyor.


Cupcakelerde pasta ile aynı konsept ve renkteydi.



1 yaş balonları tabi ki unutulmadı.

Mira kuş 1 yaşında.💕

Büyüdüğünde bu fotoğraflara baktığında inşallah bize ''Bana ne güzel 1 yaş doğum günü hazırlamışsınız.'' dersin... 🍼Bir kızım olana kadar hayal ettiğim bütün bebek pozlarını seninle çekeceğiz.😄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.