Blogda Ara

5 Ocak 2018 Cuma

Kendime Notlar; 2017'ye Bye, 2018'e Hi



  • Yeni yıl heyecanı, yılbaşı programları, süslü, ışıl ışıl çam ağaçları, hediyesi derken 2018'e çok şükür girdik. Hatta ilk haftasını da bitirmek üzereyiz, farkında mısınız? Zaman çok hızlı geçiyor, adeta akıyor. Size de böyle geliyor mu? Ben son bir kaç aydır böyle hissediyorum. Daha önceki senelerde hiç böyle değildi, sanki liseye ya da üniversiteye gittiğim dönemlerde zaman daha yavaş ilerliyordu. Teknolojiden falan mı böyle oldu bilmem ki... Bu arada burayı bugün günlük gibi kullanmaya karar verdim. 2017 ve 2018'e hitaben içimden bir şeyler yazmak geldi. 



  • Bu sene hiç aklımda yokken spontane gelişen planlardan ötürü İstanbul'a geldim ve yeni yılı evimden uzakta karşıladım. İstanbul'da olduğum için mutluydum tabi ki bana çok iyi geldi. Fakat bu sene kendi yılbaşı ağacımı o heyecanla kuramadım, fotoğraflarını çekemedim ama olsundu, şikayetçi değilim. 🎄🎅🏻

  • 2017 benim için muhteşem bir yıl olmadı. Çok mutlu olduğum zamanları da olmuştur evet ama yine de bir teraziye koyarsak genel itibarı ile sevemedim. En başta dedemi bizden aldı. Eksik bir çok şey bıraktı. Aklımın ucundan geçmeyecek olaylar yaşattı. O dağıttıkça ben toplamaya çalıştım. Hayat hiç beklemediğimiz oyunlar oynasa da, bazen yaşadıklarımıza mecbur kalsak da her şey bir şekilde gelip geçiyor. Farkındayım. Önemli olan başımıza gelen şeyi kabul edip, onunla başa çıkmak için çabalamak. 

  • Hayallerimin bazıları gerçekleşti, bazıları ertelendi. Bazılarının da hiç bir zaman gerçekleşmeyeceğine dair kanaat getirdiğim olayları sundu önüme. 2017 başkaları için bitecek belki ama bende hep yarım kalmış olacak. Keşke olumsuzlukların hepsini bavuluna koyup öyle gitse ama yaşattığı üzüntüleri birer tecrübe,mutlulukları da hatıra olarak bırakacak bana. Büyümek hiç bana göre değil derim ya aslında bu sene beni baya büyüttü. Saçlarımdaki beyazlarım bile çoğaldı, sayamıyorum artık. (30'uma kadar bekleyeyim diyordum ama çok canımı sıkarsa hiç beklemem belki de boyatırım.) Bana kattıkları için de benden aldıkları için de teşekkür ederim. Onda bıraktıklarım ya da bırakmak zorunda kaldıklarım için de bye bye.👋🏻

  • 2018'den çok fazla beklentim yok en sevdiklerim yanı başımda olsun yeter. Ben ne zaman bir şey dileyecek olsam sadece bunu dilerim. En güzel dilek zaten...

  • Hayallerimizin gerçekleştiği, değer bilip değer gördüğümüz sevdiklerimizle sevgi dolu,sağlıklı, mutlu yıllarımız ve ömürlerimiz olsun. Umarım kalbimizden geçenler en kısa sürede gerçek olur. Mesela bir an için herkesin en çok istediği şey olsa herkes aynı anda en yakınlarına haber vermek için telefona sarılsa ve hatlar kilitlenmese...🙏🏻

  • Birde bu yıl illa ağlayacaksak şöyle mutluluktan ağlayalım dimi? 😂

Yeni bir çok kararlar aldım. Sizde aldınız mı? Burada bu kararlarımı aşağıda liste yaptım ve sizinle de paylaşıyorum ki kalıcı olsun ve ben unutmayayım. Unutursam da bana hatırlatın olur mu?🙈


2018'de, 
✅Burada bol bol moda ve güzellik üzerine konuşacağız.
✅Daha çok planlar yapıp daha çok gezeceğiz.
✅Gereksiz şeylere paramızı yatırmayacağız. (Özellikle sırf dışı güzel diye alıp hiç kullanmayacağım, durduğu yerde eskiyecek makyaj ya da kırtasiye malzemesi almayacağız.)
✅Kimseye gereğinden fazla değer vermeyeceğiz.
Küçük şeylere üzülmeyeceğiz, bizi üzenler ile kesinlikle görüşmeyeceğiz.

Şimdilik aldığım kararlar bu kadar, yeni kararlar alırsam belki güncellerim.

  • Açıldı gıcır gıcır defterin bembeyaz ilk sayfaları ve biz yazmak için sabırsızlanıyoruz. Senden umutluyum 2018, hepimiz için çok güzel ol. 📖





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.