Blogda Ara

19 Mart 2018 Pazartesi

80'ler 90'lar Partisi - Tadım Pizza Etkinliği


Herkese Selam,
Geçtiğimiz cuma günü akşamı Tadım Pizza'nın Ankara Ayrancı'da bulunan şubesinde düzenlediği, 80'ler - 90'lar partisinde Ankaralı blogger arkadaşlarımla birlikte kız kıza eğlendik. Bir dönem efsane olmuş ve hala unutulmayan şarkılarla, 80 ve 90'ları bize anımsatan özel dekorlar ile macarena dansımızla, giydiğimiz rengarenk kıyafetlerle o kadar eğlendik ki hayatımda katıldığım en eğlenceli temalı partilerden birisiydi.

 


İsteyen davetliler 80, isteyenler de 90'lara uygun bir şekilde hazırlanıp gelecekti. Konseptli ve kıyafet kodu olan partilerin en sevdiğim özelliği istediğiniz ölçüde abartıya kaçabilmeniz. Herkes sizin gibi  ya da size benzer hazırlanıp geldiği için sizi yadırgayacak kimse olmuyor. :) 

Ah 90'lar, unutulmaz yıllar ve özlediğim çocukluğum... Her şeyi ile hakkını vererek sonuna kadar yaşadığımı düşünüyorum. Bir 90'lar hayranı ve 90 kuşağı olarak, Tadım Pizza'nın bu partisi için ben 80'ler modasına uymayı seçtim. Çünkü 80'ler henüz dünyada olmadığım ve hiç yaşamadığım bir dönemdi onun modasını üzerimde taşımak istedim ve biraz araştırmalar yapınca 80'lerin modasının, 90'lı yıllara göre daha renkli ve daha abartılı olduğunu fark ettim. Hem kıyafette hem de makyajda olabildiğince parlak ve fosforlu renklerin yoğun kullanıldığı bir dönemmiş. Pembeler, maviler, morlar, sarılar, turuncular aynı anda kullanılmış. Renkli giyinmeyi de sevdiğim için açıkçası ben 80'lerin rengarenkliğine bayıldım. Yarasa kollu, renkli bluzlar, metalik ve parlak taytlar, saça takılan bandanalar, halka küpeler, kola doldurulan boncuk bileklikler, çingene pembesi farlar ve rujlar 80'ler modası deyince akla ilk gelenlerdi ve bende stylingime bu doğrultuda karar verdim.

80'ler modası için tercih ettiğim detaylar ve üzerimdekiler bu şekildeydi. Saçım ve makyajımı da böyle yaptım.



Tabi ki en lezzetli detayı da unutmayalım; O akşam çeşit çeşit pizza yemelere doyamadık. Biz içeride eğlenirken Tadım Pizza'nın marifetli ustaları mutfakta bize şahane pizzalar hazırlıyordu.

 

 








Patates kızartması, soğan halkaları diğer lezzetli detaylardandı.


Mart ayında doğum günü olan arkadaşların doğum günlerini tatlılarla kutladık.

 
Hangisini yemeye karar veremediğimiz çeşit çeşit ve lezzetli tatlılarla da geceye en son noktayı koymuş olduk. 

Bizi güler yüzle ağırlayıp, etkinliğe ev sahipliği yaptıkları için Tadım Pizza'ya çok teşekkürler. Her cuma akşamı 80'ler ve 90'lar partisi olacakmış, ilgilenenlere ve sevenlere duyurulur. Bence ailenizle ve dostlarınızla mutlaka toplanıp gidin, pizzanızı yerken bir yandan da nostalji yaparak eğlenin ve yerinizi ayırtmayı unutmayın. 

Not: Ayrıca öğrendiğim kadarı ile gece boyunca tüm menü de %10 indirim ve 80'ler 90'lar fotoğrafları çektirmek için özel dekorlar sizi bekliyor olacak. Rezervasyon için numaralarını sizinle paylaşıyorum... 0312 440 76 76 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.