Blogda Ara

4 Eylül 2018 Salı

Kryolan Supracolor Fondöten İncelemesi


Merhabalar herkese,
Bir süredir özel günlerde, davet ve etkinliklere giderken kullandığım Kryolan Supracolor fondötenden bahsetmeye geldim. Kryolan, bildiğiniz üzere profesyonel make up artistlerin çok başarı bulduğu ve hatta tv makyajlarında kullanılan bir marka. Her markanın çok başarılı olduğu bir ürün grubu vardır ya benim için Kryolan’ın da fondötenleri efsanedir. Fondötenlerinin her formdan olanı var; sıvı, katı (stick), krem. Kuru cilde sahip olanlar Kryolan Vitacolor serisi, yağlı cilde sahip olanlar Tv Paint Stick serisini, karma cilde sahipseniz de Supracolor serisini kullanmanız gerekiyor.

Benim kullandığım Supracolor’a gelirsek; krem yapıda ve 25 farklı renk seçeneğine sahip olduğu için cilt tonunuza uyan rengi mutlaka bulabiliyorsunuz. Ben cildime uygun olan 4W numaralı rengini kullanıyorum.

Başlangıçta biraz katı haldeki ürünün yapısı kullandıkça yumuşuyor. Ben karma cilt yapısına sahibim ve bu fondöteni kullandığım zamanlar cildimdeki fondöten günün ilerleyen saatlerinde kusma yapmıyor. Transparan pudra ile üzerinden geçme gereği de duymuyorum. Kalıp gibi bir görüntü oluşmuyor ve cilt ile mükkemmel bir şekilde bütünleşiyor. Nazolabial bölgelere (burun kenarından dudak kenarına inen çizgiler) çizgilere dolma da yapmadı.

Hem profesyonel kullanım hem de günlük kullanım için uygun buluyorum. Kapatıcılık seviyesi çok üst düzeyde, tamamen yeni bir ten yaratıyor hatta dövme kapatmada bile kullanılıyor. Kapatıcılık seviyesi bu kadar yüksek olmasına karşın günlük kullanımda az miktar ve ince bir tabaka halinde sürdüğünüz sürece ciltte çok makyajlı bir görüntü olmuyor. Kalıp gibi durmuyor, doğal duruyor. Fotojenik fotoğraf vermede çok başarılı, özellikle fotoğraf çekimlerinde ışığı çok güzel yansıttığı için mükemmel sonuç veriyor.

Dokusu yoğun olduğu için her gün kullanılabilecek bir ürün değil. Temizlerken çok iyi çıkarmanızı tavsiye ediyorum, micellar sudan ziyade waterproof temizleyiciler kullanmalısınız.

Gittiğim yerde makyajım yüzümde saatlerce dursun, akmasın, tazelemekle uğraşmayayım diyorsanız bence herkesin makyaj çantasında böyle bir fondöten olması gerekiyor. Fiyat olarak diğer fondötenlere göre daha pahalı olmasına rağmen çok bereketli bir ürün ve verilen parayı fazlasıyla hak ediyor. Bu arada kendi sitesinden veya direkt kendi mağazalarından almalısınız. 30 ML

Ben fondöteni cildime parmaklarımla dağıtmayı sevenlerdenim ama siz kendi alışkanlıklarınıza göre nemli sünger veya fırça ile uygulayabilirsiniz. Yağlı ciltler hariç diğer cilt tipleri için uygun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.