Blogda Ara

19 Şubat 2018 Pazartesi

The Balm'ın Put A Lid Göz Bazı İncelemesi


Göz makyajı yapmayı sevenler ama dakikalarca hatta bazen saatlerce uğraşarak yaptığınız göz makyajının gün boyunca gözünüzde kalmamasından şikayetçiyseniz size harika bir baz önermeye geldim. 


Benim göz kapaklarım yağlı olduğu için baz kullanmadığım dönemlerde sürdüğüm farlar birikme yapar, yalnız eyeliner sürsem bile o eyeliner dağılıp, sanki siyah far sürmüşüm gibi olurdu. Durumlar bende böyle vahimken acil bir baz arayışına girdim. Gratis'te çalışan görevli bayanın göz bazı olarak bunu önermesiyle kendisi ile tanıştım. Şu an hayatımdaki tek göz bazı kendisi. 4.tüpü kullanıyorum

Ben hem far hem de eyeliner sürmeden önce kullanıyorum. İkisininde kalıcılığını artırıyor, renklerini belirginleştiriyor. Zaten ürünün ismi, far bazı değil, göz kapağı bazı. Göz kapağınıza sürdüğünüz her makyaj ürünü için kullanabilirsiniz.

Put A Lid On It Göz Bazı yorumlarıma gelirsek;

Her zaman ki The Balm ambalajları gibi bu da çok minnoş. 11.8 ml'lik tüp şeklinde bir ürün ve epey bir süre gidiyor. Ürünü çıkarttığınız uç kısmı istediğiniz miktarı almanıza izin veriyor. Birden fışkırmıyor.

İnce yapılı, sürümü kolay, hafif şampanya renginde fakat kendi rengini vermiyor, hemen transpanlaşıyor. Gözdeki damarlı görünümü kapatma beklentisi olanlara göre değil. Ağır olmayan güzel bir kokusu var.

Ürüne ilk dokunduğunuz anda, biraz yağlı ve ıslak bir his gelebilir. Kuruyunca yağlı ve ıslak yapısı ortadan kalkıyor. Yağlı yapıda oluşu sizi korkutmasın, göz kapaklarımda yağ bezeleri oluşmadı. Hiçbir alerjik reaksiyona  da sebep olmadı.

Bazdan parmağınıza küçük bir miktar alıp göz kapaklarınıza hafif tampon yaparak dağıtın. Üzerine hemen uygulamak istediğiniz farı sürmeyin, çünkü topaklanma yapıyor. Bir iki dakika emilmesini bekleyin ve farınızı öyle uygulayın. Yoğun uygulamayın, yoğun uygulandığında çizgilere doluyor. 

♡Kullandığınız farlar hangi marka olursa olsun, rengini çok net veriyor. Hatta pigmentasyonundan memnun kalmadığınız farlardan bile mükemmel sonuçlar almaya başlıyorsunuz. 
Özellikle simli farlarınız daha belirgin ve parlak duruyor.


Kalıcığı çok başarılı gün içinde (sabahtan akşama kadar) kaybolmuyor, makyajınızı tazelemeniz gerekmiyorFarın uçup gitmesini engelliyor. Kalem ve eyelinerın akmadan durmasını sağlıyor.

♡Sıcak yaz günlerinde bile kullandım ve memnun kaldım. Göz kapağının katlanma yerinde birikme yapmıyor.

Bazın içeriğine gelirsek; maalesef silikon, talc ve çeşitli maddeler bulunuyor. Gözenek kapatma özelliği olan bazlar da gözeneklerin silikon ile doldurulması hedeflendiği için makyaj bazlarının bir çoğunluğunun içeriği bu şekilde.

Bu ürün benim için mucize gibi. Benim sevmediğim hiç bir tarafı olmadı. Kendisi ilk göz bazım ve sanırım öyle de baki kalacak. Henüz merak edipte farklı marka bir göz bazı denemedim. Belki denersem The Balm'dan daha çok etkileneceğim ürünlerde karşıma çıkabilir ama şimdilik ben kendisinden çok memnunum.

Uygun fiyatlı ve başarılı bir göz bazı arıyorsanız hemen bir tane alın. The Balm göz bazına Gratis'in indirim kampanyası döneminde mutlaka bakın. Ben genelde indirimleri kolluyorum ve indirimlerde stokluyorum. Aranızda bu göz bazını daha önce kullanan var mı? Deneyimlerinizi, olumlu olumsuz yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlar yasaktır. Sadece konu ile ilgili yorumlara cevap verilir.